Kompetencje pracownika przyszłości

Szkolenia i warsztaty dla zespołów zawodowych z szeroko rozumianych kompetencji interpersonalnych (tzw. kompetencji miękkich), efektywnej komunikacji, kompetencji pracownika przyszłości, kompetencji kluczowych.

Szkolenie odpowiada na rosnące znaczenie kompetencji społecznych pracownika, w tym przede wszystkim takich jak: budowa relacji z klientami, komunikatywność, otwartość, zaangażowanie i przejawianie inicjatywy, łatwość nawiązywania kontaktów, panowanie nad emocjami i reakcjami, umiejętność negocjacji.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

  • poznacie megatrendy wpływające  na zapotrzebowanie na umiejętności, miejsca pracy
    i sposób jej wykonywania;
  • poprzez praktyczne ćwiczenia doświadczycie doskonalenia umiejętności takich jak: zdolność do krytycznego myślenia, kompetencje społeczne – praca zespołowa, umiejętność rozwiązywania konfliktów, komunikacja interpersonalna, negocjacje

Program szkolenia dostosowany jest do potrzeb klienta.

Forma: stacjonarna lub online.

Szkolenie ma charakter dynamiczny, warsztatowy.

Jeśli interesuje Was to szkolenie, zapraszam do kontaktu.