
Kompetencje pracownika przyszłości
Szkolenia i warsztaty dla zespołów zawodowych z szeroko rozumianych kompetencji interpersonalnych (tzw. kompetencji miękkich), efektywnej komunikacji, kompetencji pracownika przyszłości, kompetencji kluczowych.
Szkolenie odpowiada na rosnące znaczenie kompetencji społecznych pracownika, w tym przede wszystkim takich jak: budowa relacji z klientami, komunikatywność, otwartość, zaangażowanie i przejawianie inicjatywy, łatwość nawiązywania kontaktów, panowanie nad emocjami i reakcjami, umiejętność negocjacji.
Korzyści z udziału w szkoleniu:
- poznacie megatrendy wpływające na zapotrzebowanie na umiejętności, miejsca pracy
i sposób jej wykonywania; - poprzez praktyczne ćwiczenia doświadczycie doskonalenia umiejętności takich jak: zdolność do krytycznego myślenia, kompetencje społeczne – praca zespołowa, umiejętność rozwiązywania konfliktów, komunikacja interpersonalna, negocjacje
Program szkolenia dostosowany jest do potrzeb klienta.
Forma: stacjonarna lub online.
Szkolenie ma charakter dynamiczny, warsztatowy.
Jeśli interesuje Was to szkolenie, zapraszam do kontaktu.